Kitty kan sina saker! I love her!

Hej allihop!

Alla tre som läser ;) Jag har lyssnat på P3 och relationsrådet med Kitty hela dagen. Och så har jag tvättat också, som den duktiga människa och flickvän jag är. Tvättade nämligen pojkvännens kallingar och stumpor, mycket trevligt höhö

Hur som helst. Kitty kan verkligen sina saker! Hon är så härlig! Coola kläder och snyggt hår också ;) Hon passar verkligen på radio, vissa människor har en sån där mysig och intressant radioröst. Den ska gärna vara lite småhes också, och en sådan röst har Kitty tycker jag. En trevlig göteborgs röst :-D

Man kanske borde flytta till Götet och byta dialekt, jag är helt säker på att fler människor skulle se en som en sån där härlig och avslappnad människa. Vilken fördom va haha ! Det går en tjej i min kurs som kommer från Göteborg och jag blir alltid så glad när hon räcker upp handen och börjar prata. Märker liksom hur jag lyssnar intresserat till allt hon har att säga. Det spelar ingen roll om hon skulle vara otrevlig eller till och med kalla någon för hora jag skulle ändå tycka att det ringade snyggt ;-) Själv är jag ju näst intill dialekt-lös. Det är ju inte en jävel som kan gissa rätt när frågan ställs: "Var kommer du ifrån? Västmanland?" Jag börjar misstänka att det här med min icke dialekt hör ihop med min något förvirrade identitet.. De kan ju iallafall inte vara helt separerade från varandra! Eller hur! Något har det ju påverkat mig. Det har fött en vilsenhet hos mig.. Det tror jag. Men å andra sidan, tänk vilka möjligheter som öppnar upp sig! Ingen vet var jag kommer ifrån. Det är ju bara att hitta på.
Var kommer du ifrån lilla My?
Stensäkert svar på hemmagjord göteborska : Götet!

/ My <3


Kommentarer
Postat av: Flora

Hej vännen:)



Du har en jättebra helt egna dialekt. Och du är My inte lilla My..haha påminer om den dåliga frisyr " Lilla My" serifiguren har.



Kram på dig, hoppas du har det bra!

2010-04-15 @ 14:01:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0