Onsdag..

Gud vad jag har tråkigt!!! har varit hemma hela dagen..funderar seriöst på att ta en kvällspromenad. Bara för att få lite luft, men nu börjar det bli mörkt också.. hm..

Jag har tenta på mindre än två veckor! Panik! Jag har så jäkla mycket att läsa som jag inte har läst.. har inte pluggat så mycket som jag borde den här delkursen :/ jag har verkligen försökt, men det är ju så tråkigt ämne. Jag har svårt för att anstränga mig till max när jag läser något jag inte är intresserad av Suck.. Men så är det ju i alla utbildningar, det är alltid någon del man inte gillar...som man måste ta sig igenom för att komma till det roliga.
Rodde är hemma hos sin kompis i flemmingsberg, han hänger hos honom minst två gånger i veckan, och han sover alltid över. :( så jag känner mig lite ensam, det är inte så lätt att skaffa nya vänner i en ny stad. Det tar ett tag ju. Jag har många som jag tycker är mer av bekanta nu.. eller liksom skolkamrater :P Men inte direkta vänner som jag kan träffa på fritiden.. Det känns inte så iallafall. Det är inte lätt :/

Det går segt med uppsatsen också, jag samlar material men jag skriver inte just nu. Men det kommer, jag har ju ett inlämningsdatum i maj att passa ;)

Sen är det flytt på gång också, den 1 juni rättare sagt. Vi flyttar till Vårby till en tvåa där, som är lite strörre än den vi bor i nu. Den nya är på 44 kvm, och den vi bor i nu är på 40 :-)

Och så har jag ju äntligen varit och klippt mig som jag har sagt att jag ska göra i evigheter, det blev väldigt kort hehe. Hade inte tänkt mig en page frisyr egentligen.. men nu blev det så ändå ;P Blev fint :)

Ni ska få se bilder imorgon :)
My


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0