Påsk och Regn..

Trisst väder ute. Men nu är det påsk och jag har ledigt från skolan några dagar.. Eller ledigt och ledigt. Jag har en bok att läsa och en uppstats att skriva, samtidigt! Så det finns grejer att göra :-) Nu tittar jag på mitt nya favoritprogram haha "Efter tio". Just nu sitter Runar och några andra och snackar om internet och dess risker under champanjefrukosten. Hahaha värsta myspys programmet med malou!

Jag har skrivit om mitt CV och skrivit ut det i skolan, jag söker sommarjobb och extrajobb. Skulle verkligen behöva ett jobb vid sidan om skolan, för att få in lite pengar. Det finns jackor jag vill köpa... och kläder i allmänhet! : -P Så jag skrev ut 20 st. kopior av CV:t, men när jag kom hem upptäckte jag att det var flera fel i texten! Katastof! Så nu måste jag göra om alltihop, suck. Tanken är att jag ska gå runt i stan och dela ut CV:n till olika ställen som till exempel gallerior, konstcaféer med flera. Önska mig lycka till!

Glad Påsk! / My <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0